Kanske mitt livs hittills bästa år


Januari
Firade in året på världens bästa sätt, gymmade (!), saknade London och ville flytta dit, fick gratis fika på Café Göteborg, bytte till Leffe som svensklärare, var besatt av kiwi, träffade Johan för allra första gången och körde vild skidrugby med klassen

Februari
Klippte bort cirka 2 decimeter hår och hatade det, började plötsligt tycka om franskan, rappade om Centerpartiet, hade världens roligaste dag (Kusen ♥), blev kär i Rainbow Islands och kunde ordet Hippopotomonstrosesquippedaliophobia utantill

Mars
For till Uppsala med Nina, åt kinabuffé så att jag inte kunde gå rakt och bara ville gråta av smärta, såg Kent live i Gävle, Matzak Attack, blev assjuk precis innan påsklovet, grät grät grät, var på Umeå Open och fick äntligen äntligen göra det jag velat i flera veckor

April
Aprillade Oskar tillsammans med Viktor, bokade Thailandsresa, blev kär, "vänta, det är en sak du bör veta..!", älskade en söndag, fyllde 17 och blev firad fyra gånger, mediefastade och hade en grymt bra kväll hos Viktor på Valborg!

Maj
Försommarfest hos Jonas, gråtkalas på dansföreställningarna, cyklade fram och tillbaka till Böleäng typ varje dag, hade en smärtsam vagel (kisel) i ögat och besökte knappt brännbollsyran

Juni
Umeå var lika varmt som Phuket, jag var på bröllop, fick äntligen sommarlov, jobbade på Öbacka Servicehus och mådde bra över att hjälpa andra människor, firade midsommar i Obbola med världens bästa AR07A, var ute på promenad med en 102-årig tant som inte varit ute på två år och levde livet på PEACE AND LOVE

Juli
Blev extremt sjuk efter P&L, var i London med mamma, dansade magdans i en ladugård, Johan fyllde 18, var i Stockholm med Johan och kunde knappt andas i värmen

Augusti
Drog till Spanien med Nina och hennes familj, såg Bob Sinclair och ravade till Rock This Party, började tvåan och valde bort psykologi för franska trots allt jag lovat mig själv tidigare, var på kräftskiva och lärde mig gilla kräftor

September
Startade upp ett UF-företag utan att vara taggad, bodde hos Johan i en vecka, fick veta att Fra4 drar till Bryssel i april, höstpromenerade massor och blev rätt bra på att övningsköra

Oktober
Kollade Özz, Soran, Måns och Björn med Johan, Emma och Lova, firade halvår med Johan, hade snackskväll med klassisarna och Erika kom utklädd till afrikan, festade en torsdag med klassvänner och lirade Guitar Hero för första gången i mitt liv

November
Johan tog körkort, jag praoade en vecka på KappAhl MVG, dumpade min fyra år gamla mobil för en ny och for till Paris med Johan!

December
Var på DTF och dansade till Adam Tensta, dissekerade ett hjärtslag, Lejonkungen-dansföreställningar, blev småförkyld för första gången på hela terminen, beställde hem 100 foton, bestämde mig för att börja läsa igen, hade en mysig jul i Gävle med hela mammasläkten och ikväll firas nyår i Obbola med finfina vänner!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ett så nice år bör ju följas av ännu ett! så det blir asbra :) Ses om nån dag! Gott nytt år ännu en gång

2009-01-01 @ 05:46:28
URL: http://filippen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0