Paris 2008

Hemkommen från en toppenresa med min superbästa Johan! Paris var fruktansvärt fint, även om vi var lite skeptiska de två-tre första timmarna. Har spanat in allt från ett glittrande Eiffeltorn till Louvren som var så häftigt så jag inte vet vad jag ska säga. Det blev dåligt med shopping men det var ju som inte därför vi åkte heller. Har istället spanat på alla klyschiga fransmän som traskade runt med baguetter och så har jag fått pussas under det upplysta Eiffeltornet så allt var tipptopp! Konserten med Kanye West var också grym, arenan tog 17000 pers och det var bara sjukt alltihop.

Nu trycker jag in lite bilder här och sen ska jag bomba min bilddagbok (äntligen) innan jag går och lägger mig!


Kommentarer
Postat av: johanna

Hej! Jag heter Johanna och läser Socionomprogrammet på Umeå Universitet. Jag läser termin 3 nu och skriver på min B-uppsats. Den handlar om i vilken utsträckning unga kvinnor läser bloggar och hur de påverkas av den läsningen.

Jag söker tjejer som går i gymnasier och som är intresserade av att ställa upp på en intervju om detta. Intervjun kommer att ha formen av en ”vägledd konversation”, dvs vi samtalar utifrån givna ämnen. Intervjun tar max 30 minuter och jag bjuder på fika under tiden. De enda kraven jag har på dig är att du någon gång har läst en blogg och har åsikter kring bloggar som uttryckssätt.

Är du intresserad? maila mig på [email protected]

:)

2008-11-25 @ 12:30:18
URL: http://johannamy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0