Mina finaste klassvänner

Idag måste jag börja med att tacka mina älskade, älskade klassvänner för torsdagen som blev en av de bästa kvällarna på riktigt länge. Kvällen bjöd på massa skratt och massa gråt, en välbehövlig komplimangrunda, en hel del intressanta historier och väldigt mycket annat fint och bra. Det var så roligt, mysigt och givande och helt klart värt bara tre och en halv timmes sömn. Jag älskar er tjejer och den här kvällen gav oss verkligen något.

Gårdagen var inte så sliten som jag trodde att den skulle vara, var rätt pigg när jag vaknade och det höll i sig ända till efter en jättegod och trevlig middag med Johan och hela hans familj. Traskade hem vid niotiden och såg klart  Idol, somnade innan klockan elva och sov tretton och en halv timme så nu är jag rätt stabil igen. Idag har jag varit ute och kört, gick hur bra som helst faktiskt och nu måste jag städa mitt rum för så här illa har det aldrig varit förut tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0