Välkommen till GLADHD

Igår for jag och Dennis till Röbäck och grillade hos Daniel. Vi åt fläskfilé, såg Himlen är oskyldigt blå och lyssnade på Satan i gatan (som jag förövrigt införskaffat från Åhléns för 90 kr, kap!) och massa gamla klassiker. Bra och spontan söndagkväll. Det enda som egentligen fattades var Julia. Insåg hur otroooooligt mycket roligare mitt liv var när de fortfarande bodde kvar. Men nu har jag (?) typ lyckats övertala dem att komma hem över yran-helgen så att vi kan dra till Corona när Maggan spelar! Säger ba YES ska ha världens bästa helg!!! Tills dess: slita på jobbet så svetten rinner och magen stresskrampar, ungefär. Om fyra veckor har jag semester! Uhn tss uhn tss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0