"VARS gör du?"

Har de senaste dagarna haft träningsvärk i alla kroppsdelar utom vaderna och rumpan. Vet ej om det innebär att jag VERKLIGEN borde börja träna igen eller om jag bara tog i liiite mer än alla andra men alltså satan, PAIN. Det här kommer sig av att vi i måndags efter sex timmar i bilen slängdes iväg till något Fångarna på fortet-liknande ställe i Gävle för att ta oss igenom en himla massa fysiskt krävande celler i tre timmar. Jag och en annan Umeåbo som var på mitt lag känner oss lite kritiska till att det var så få intelligenskrävande celler... Hur som helst var det ett par himla roliga timmar i Gävle, med god buffé och en kalasbra festkväll efteråt. Plågade mig upp efter tre och en halv timmes sömn för att äta plättar på hotelfrukosten och sen åka hemåt igen. Hade sjukt kul och är glad att jag följde med! Nu säger jag bye bye freedom och hälsar mitt liv som heltidare välkommet.


Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

hello darling. tänkte svara snabbt på frågan du ställde mig för ca. jättelänge sen :-) min fjälliz kostade 265 kr! dyrt för second hand, snålmyrorna. på röda korset hade den kostat lika mkt som alla andra jackor -alltså typ 50 spänn- för de är inte pretton som säljer eftertraktade märkeskläder billigare :-)



HATA MYRORNA EGENTLIGEN!!!!!!!!!!!!



ps. imorrn ses vi hihi <3 ds

2011-04-08 @ 01:49:03
URL: http://emmzangurl.blogg.se/
Postat av: Emma The Queen

dyrare*

2011-04-08 @ 01:49:44
URL: http://emmzangurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0