Hela världen är så underbar

Kände mig plötsligt sjukt reseinspirerad. Städer/länder/platser jag inte sett som jag vill besöka innan jag dör:
- Berlin
- Tokyo
- Kina
- Australien
- New York
- Kalifornien
- Indien
- Venedig
- Pompeji
- Barcelona
- Oslo
- Köpenhamn
- Aten
- Monaco
- Singapore
- Maldiverna
- Dubai
- Kenya
- Florida
- Las Vegas
- Brasilien
- Gotland
- Malmö

Och platser jag vill se igen:
- London
- Paris
- Koh Ngai
- Bangkok
- Göteborg
- Bryssel
- Platanias
- Egypten

Konstaterar nu att jag kommer behöva helt sjuka summor pengar för att genomföra detta. Hm. En dag så. Någon som vill hänga med någonstans några dagar mellan 7 juni och 3 juli? Typ Berlin, Barcelona, Oslo eller Köpenhamn? Säg bara till!


Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

JAG, tror dock det tryter lite om cashen.. skit

2011-03-25 @ 10:49:13
URL: http://emmzangurl.blogg.se/
Postat av: A

Stryk Oslo, det är inte mycket att se där..

2011-03-26 @ 01:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0