Fan fan fan

Känner att det börjar närma sig slutet för linnizbloggen. Antar att ni känt av det med, hehe... Funderar på en omstart så vi får se vad det blir av mig.

Idag = blä. Deppar för att jag bor kvar i den här dumma lilla staden och inte har kommit längre fast jag har velat bort i ett år. Fick ett telefonsamtal med jättetråkiga nyheter nu också vilket inte direkt gjorde läget bättre. Ikväll tänker jag vräka i mig chips. Ska ta tag i mitt liv och min kropps långsamma förfall någon dag men den dagen är inte idag.

Dagens konstaterande: Geisha Dreamy Caramel är inte ens i närheten så gott som vanlig Geisha.


Kommentarer
Postat av: Emma

gumman <3 I'm here for you (L)(L)

2011-02-25 @ 17:06:29
URL: http://emmzangurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0