Satan i gatan

Men satan så bra Veronica Maggios nya album är! Tror minsann det står högst upp på inköpslistan just nu.

Har haft en fin dag idag! Var helt sjukt kriminell och åkte upp min sista barnresa på busskortet trots att jag numera är 20 år. Hade världens natur-moment när vi åkte genom rondellen vid Strömpilsbron, helt plötsligt satt det en hare någon meter in i den glesa skogen och såg harmonisk ut. Blev helt glad i själen. En annan sak som gjorde mig glad i själen var att en av mina kollegor slängde på mig en påse från Systemet på min rast idag som försenad födelsedagspresent med motiveringen "Du har ju sagt att du gillar öl". Fick sex olika sorters öl för att han inte visste vilken jag gillade. Två tummar upp! OBS blev alltså mest glad för själva grejen och inte för ölen. Heh. Nu blir det ett avsnitt av The Event och sen läggdags. Mycket viktig dag på jobbet imorgon. Godnatt godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0