När löven går i rött, gult, grönt och orange

Idag ägde jobbet. Från och med nu är jag en i management. Ack, så stekigt det låter och ack ack, vad bra det ska kännas att kludda ner på CV:t så småningom. Det roligaste idag var dock att diskutera med chefen om Alan Wake eller Resident Evil 5 är det bästa Xbox-spelet just nu.

För övrigt: hösten är helt klart min favoritårstid. Särskilt när hösten är som den var för cirka en vecka sen, när solen strålade och alla löv var färglatt fina. Min bästa vän var hemma från Stockholm och jag tillbringade onsdagseftermiddagen i solen på Wayne's uteservering tillsammans med henne och Hannes. Vi svettades där vi satt i bara t-shirt och Hannes dödade getingar som försökte smaska på våra hallonmuffins. Det var en fin eftermiddag.


Kommentarer
Postat av: molly

du glömde förmiddagen..

2010-10-06 @ 10:56:08
Postat av: Monica

Ahh tack så mycket! Vad kul :D Kul att du blir inspirerad, det är det som är meningen. I framtiden kommer allt det som handlar om smink att hamna på min andra blogg monkamakeupartist.blogg.se.

Läs och inspreras :)

2010-10-07 @ 18:56:12
URL: http://monicaborlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0