Flyt

Alltså vad händer? Torsdagar har som jag sagt tidigare på riktigt gått och blivit mina favoritdagar. Idag skulle jag och Julia ses för att testa lite balfrisyrer. En och en halv timme efter start var vi båda nöjda och glada. Sen kom Danne och jag blev extremt sugen på Magnum Mandel vilket ledde till en hel rad sjukt bra händelser. Vi cyklade ner till stan för att äta glass och satte oss i SF-parken på en bänk. Först kom SVT och intervjuade oss till Västerbottensnytt, stekigt. Sen kom det en kvinna och frågade om vi ville ha fribiljetter till en förhandsvisning av Sex and the City 2 som skulle börja en timme senare, med goodiebags och allt. Ja tack sa vi och käkade middag på McDonalds. Sen blev det alltså SATC2 och goodiebags med prylar från bland annat The Body Shop, gött! Filmen var väl lite sisådär, lite väl lång och spårad tyckte jag men det brukar ju SATC vara så absolut helt okej. Kände mig räkig idag. Känner faktiskt allmänt att livet äger för tillfället! Två veckor till studenteeeen! Puss och kram

www.sexandthecitymovie.com


Kommentarer
Postat av: greta

vilken härlig blogg! :D

2010-05-30 @ 17:08:49
URL: http://sanningsdan.bloggplatsen.se
Postat av: G.

Tack så mycket! :D

2010-06-01 @ 08:46:51
URL: http://bullshitboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0