Hon känner efter om det här är att vara fri

Efter veckans dåliga uppdatering skulle man ju kunna tro att lördagkvällen hos Viktor slutade tämligen olyckligt men närå! Jag har bara varit upptagen med att ha sportlov. Lördagen blev väldigt trevlig! Jag, Viktor och Oskar söp oss glada på öl och mådde allmänt gott. Resten av veckan har Umeå bjudit på närmare tio plusgrader och allt från sol till snö till regn. VÅR med andra ord! Jag har hunnit med att fynda på Kupan och dansa på 100-dagarsfesten på Corona och sen gått hem därifrån till Haga. I klackar... Inget att rekommendera. Har också städat mammas lägenhet och börjat med rapporten (superduktigt). Känner att hoppet har återvänt, är inte längre nere som jag var hela förra veckan! Har till och med gått in i något slags det-löser-sig-mode och tror att jag överlever även om jag kommer att vara arbetslös efter 10 juni. Hurra hurra, inte visste jag att ett sportlov kunde lyfta en från botten till toppen såhär! Mer sportlov till folket säger jag. Adjö


Min & Virres kulinariska måltid i lördags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0