Lalala

SPORTLOOOOOOOOV! Igår var jag med Lova, Emma och Filippa. Det var en trevlig kväll med några inslag av katastrofer (TVn höll på att ramla ner i Lovas huvud, sängen brakade ihop etc). Vi såg iallafall Prinsessa, muy bien.

Idag skiner solen OCH det är plusgrader! Jag har PROMENERAT (!!!!!) till Lova för att hämta min cykel och sen cyklat hem. Det var ett projekt på en timme ungefär och nu ska jag kasta mig in i duschen. Kvällen blev lite oklar för alla bangade så nu är det bara jag och Viktor kvar. Blir alltså jag, Viktor, korv och en massa öl ikväll. Det kan med andra ord bli precis hur som helst. Hur kvällen slutar vet vi inte förrän imorgon! Följ bloggen för den spännande fortsättningen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0