Röker samma morrhår

Hejhej! Jag har varit så himla glad nu på sista tiden! Sen jag blev frisk har jag haft så sjukt roligt så här får ni en liten bildupdate. Puss och kram



Torsdag: var och åt och drack öl på TC med Julia innan vi gick och såg Eclipse. ÄT TCs CAESARSALLAD!!!! Det är inte bara ett råd, det är en order.


Fredag: hängde med en smoothie och Filippa i Rådhusparken och sen stötte vi på andra trevliga människor vilket slutade med att jag och Hannes gick och åt kinabuffé till middag. På kvällen var jag med Emma och såg film och åt kladdis och pratade om män och äckliga havsdjur.




Lördag: for till Bettnäs med Emma & Filippa och tog årets första dopp (sent...) i havet. Tillbringade kvällen vid en brasa på Kärleksviken med Julia, Daniel och Nils och grillade pinnbröd och sjöng sånger och tog årets första sjödopp mitt i natten.







Söndag: kom efter tre timmars bilstrul fram till Nils hus i Obbola och hade en mycket trevlig kväll med trerätters, musiktävling, gitarr och sång, nattbad i havet, nattbad i jacuzzi, fruktsallad i ett kolsvart rum, kött som nattmat och cirka fyra och en halv timmes sömn. Bra bra bra!

Ja hörni, livet är härligt och sommaren är underbar. Ikväll väntar nog mer nattbad och veckan är fullbokad med grill- och ölkvällar, det kommer bli bra!


Kommentarer
Postat av: Cedrik

Vem är den där tjejen på bilden högst upp? Snygg som bara den. kan jag få hennes nummer?

mvh cedrik

2010-07-23 @ 22:26:27
URL: http://stekarbibeln.blogg.se/
Postat av: Julia

Hahahahah

2010-07-24 @ 00:18:59
Postat av: G.

Haha jag twistade handen så det gjorde verkligen ont, försökte typ tusen olika sätt att visa handflatan i kontrast till huden. Men den ser freaky ut den bilden faktiskt!

2010-07-25 @ 20:40:45
URL: http://bullshitboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0