Projektarbete

Hejhejhej

har inte så mycket att komma med för tillfället eftersom hela veckan är PA100-vecka så jag och Molly jobbar helt enkelt på med det. Imorgon är bokjäveln (om allt går enligt planerna) äntligen färdig! Planerar att gråta av lycka. Idag har vi jobbat och tryckt varsitt skrov på Max. Jag gillare.

PS. är rädd att jag har blivit beroende av nässpray så nu ska jag försöka sova utan... hjälp
PS2. rumäner verkar gilla mig så om jag är ogift och olycklig om 20 år kanske det får bli en tripp dit
PS3. mina små påhittade djur; ni är Tiger och Pantris i mitt hjärta för alltid ♥


Kommentarer
Postat av: molly

tiger, pantris - älskar er föralltid

2010-02-17 @ 10:14:21
Postat av: Emma

vill också bli klar med pa100 :(



ta en rumän du ;) ;) ;) har en redo åt dig!

2010-02-17 @ 15:51:54
URL: http://emmzangurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0