Hahaha

Hahahaha har haft en fruktansvärt dålig dag. All skit nådde sin topp när det var stängt hos skomakaren ("Måste tyvärr stänga tidigare idag, tillbaka imorgon onsdag kl 11.30") som jag hade släpat mig tillbaka till (skolan - några hundra meter hemifrån - vända och gå till mammas jobb - tillbaka till stan - hem). Då kunde jag liksom inte hålla mig längre. Då var det bara att skratta åt att allt var åt helvete och traska över till den andra skomakaren tvärs över gatan. Lätt dagens bästa beslut, jobbade en jättetrevlig kille där som babblade på med mig medan hans pappa fixade min väska. TACK! Tog två timmar att komma hem från skolan = två timmar missat PA100-arbete. KACHING...


Kommentarer
Postat av: Mr.Fashion

För att inte tala om tabben på "puh björn,han är en gul björn " :D :D :D

2010-02-02 @ 18:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0