du & jag


Jag lovade Julia på studenten att tillägna ett helt inlägg till henne här på bloggen och hade tänkt tanken mycket längre än så, för det förtjänar hon. Egentligen hade jag tänkt skriva ett långt, långt inlägg som till och med är påbörjat, men sen insåg jag att det inte behövs. Jag låter den här bilden säga allt istället för hon vet redan att jag tycker att hon är bäst i hela världen. Idag kändes som en bra dag att publicera det här inlägget för idag fyller hon 19 år och imorgon lämnar hon mig för att flytta till Stockholm. Min bästa vän.

Jag kommer sakna dig så mycket.


Kommentarer
Postat av: Julia

Jag älskar dig

2010-08-11 @ 09:56:21
URL: http://juliakarlssons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0