Relax

Bedrövlig uppdatering nu men jag har knappt tid att andas så förstår inte hur jag ska ha tid att blogga. Hektisk vecka i och med att mamma fyller år imorgon, jag fyller år på onsdag och det är dags för roadtrip på torsdag. Har en miljon saker att fixa och cirka noll timmar att göra allt på. Puhhhh. Prio 42 denna vecka: sova.

Är dock helt till mig för att det är dags för roadtrip. Det här var ju den där veckan som för alltid skulle vara evigheter bort. Men icke! Nu är den här, tjoho säger jag och har bunkrat upp med Hits for Kids-skivor i bilen. Jag har dock redan insett att min packlista inte håller = problem. Hm.
(Åh förresten gick det SKITJÄVLABRA att läsa upp boken för kidsen! Typ mitt livs största ego-boost)
Nattinatti


Kommentarer
Postat av: molly

uppläsning ägde law ya(L)

2010-04-20 @ 17:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0