GO Å GLA

Jag är på världens bästa humör! Dannie klippte mitt hår igår så nu är det slitna ÄNTLIGEN borta, underbart! Idag har jag och Molly varit på Östermalmsskolan och förundrats över hur litet allt är. Vi bokade också in uppläsning av vår projektbok för tvåorna. Kände mig jättestor när jag gick sakta och sofistikerat genom skolan medan alla barn sprang runt som galningar. Nu ska jag gräva i garderoben och se om jag hittar något att ha på mig ikväll. Snart är pizzan i ugnen, ölen på kylning och stämningen på topp, tror det här blir en bra men tokig kväll. Glad påsk!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Fin kyckling!!!!!

2010-04-02 @ 10:47:56
URL: http://wanilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0