10668

Igår kom den. Dagen jag fruktat i ett par månader. Dagen då min mobiltelefon sa STOPP OCH BELÄGG, nu räcker det med sms! Telefonminnet var fullt. 10668 meddelanden rymde min lilla kärlek innan den blev övermätt. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska ta mig till. Har kvar säkert 90% av alla mina mottagna och skickade sms sen jag köpte den för ett och ett halvt år sen. Det skär i hjärtat att ens tänka tanken att radera mina meddelanden från november 2008 (även om det skär i hjärtat att läsa dem också...). Vad ska jag ta mig till??? Ajajaj


Kommentarer
Postat av: Cecilia Visman

Säger: radera.

In med det nya och ut med det gamla.

RIP RIP RIP SMS/MMS men de finns kvar i ditt eget minne ändå.

2010-04-10 @ 19:43:27
URL: http://wanilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0