Studentmössor

Stryker ett streck över helgen.
Idag har vi provat och beställt studentmössorna, är sjukt taggad! Mindre taggad på den feta fakturan som mössan innebär efter att jag just suttit och betalat en räkning från Telia på nästan tusen jävla spänn VAD HÄNDE??? Hur som helst, lite intressant fakta är att Midgård är den snålaste skolan i hela Sverige när det gäller studentmössebeställningar. Tror min klass kanske drog upp statistiken liiite eftersom vi gick på precis allt dom sa till oss.

Igår käkade jag förresten en fet tacobuffé med Viktor och vi räknade efter lite om och men ut att det var två månader sen vi sågs sist. Kände lite ångest eftersom Viktorn drar iväg i januari och är borta i ett år. Skärpning gäller. Skärpning gäller även min ekonomi för nu har jag lagt cirka 300 spänn bara på ätbara saker sen i fredags. Måste köpa: LARSBILJETT, jeans, hårklippning (vill int ids int), koftor


Kommentarer
Postat av: G.

Åh det kommer bli så roligt med studentmössorna! Var sjukt stort i början, man ba AAAH shit måste jag välja NU liksom?! Det blev fierce as hell när jag var klar, tog champagneglaset som du sa :D

2009-09-15 @ 18:32:06
URL: http://bullshitboy.blogg.se/
Postat av: Emma The Queen

Musik är tydligen den snålaste klassen också :D

2009-09-15 @ 18:37:27
URL: http://magganocarro.blogg.se/
Postat av: Emma The Queen

Men jag vet, hur fan kan man få upp det till det priset?? Det kanske är just Mu3D som är snåla då.. Hehe vi äger!! Jag köpte mössan "brilliant" som det står Emma Musik fram på och ETQ bak, landmärket på mössan, Umeå under skärmen, Midgård broderat i tyget på baksidan och den där diamanten i metall och inte plast! Sen var det inte så mycket mer tror jag.. Hehe :) det blev 877 spänn! Fett

2009-09-15 @ 19:31:42
URL: http://magganocarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0