Because my hair was blue

Trots dålig disciplin igår lyckades jag på samhällskunskapen idag slänga ihop ett tal till svenskan iallafall så det gick bra ändå! Idag har jag ätit en schmäckboll och skrivit en projektplan och anledningen till att Blue Beard mördade alla sina fruar... Vad händer med EnC undrar jag?

Ikväll hände förresten något väldigt trevligt! Skulle köra bil hem till mamma och vid ett rödljus hamnade jag i filen bredvid min gamla körlärare Peter, så jag tutade lite och vinkade och han skrattade gott. Jag blev glad.

Åh... Hörni jag har svarat på mailet från Kreta nu, haha


Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

ååhhhh du måste berätta sen vad du skrev :D :D :D :D love the mail <3

2009-09-09 @ 07:44:51
URL: http://magganocarro.blogg.se/
Postat av: G.

EnC känns fett ouppstyrt!

2009-09-09 @ 17:24:09
URL: http://bullshitboy.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha oj jag glömde svara på ditt sms! men sjukt nice iaf med körlärarn ;)

2009-09-09 @ 22:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0