Läskigt

Igår barnvaktade jag. Det bästa med att vara barnvakt är att
1) man får titta på Bollibompa
2) man får läsa Bamsetidningar
3) man får äta vad man vill, hur mycket man vill
4) man får BETALT för punkt 1-3!

När jag kom hem tittade jag och pappa på tidernas roligaste program. Scream Queens hette det och var något program där deltagarna tävlar om en roll i Saw VI. Jag och pappa satt och skrattade i soffan för att alla spelade över hela tiden. Ska bli intressant att se vinnaren i Saw VI snart. Hur som helst tror jag att jag skulle passa perfekt i programmet, titta bara:

Har egentligen ett till exempel på det här där jag ser ut som den döda tjejen i garderoben i The Ring men när jag sökte bilder på henne på Google hakade datorn upp sig och hon försvann aldrig från skärmen samtidigt som In For The Kill drog igång på Spotify. Då blev jag rädd och kände att det var bäst att inte utmana ödet. Modiga själar kan söka efter "The Ring closet" på Googles bildsök så dyker hon upp. Om någon fortfarande är intresserad kan jag då bjuda på bilden där jag ser ut som henne. Tack och hej (man kan ju också undra varför jag gör kollage med mig och Jack Nicholson istället för att plugga naturkunskap men äh)


Kommentarer
Postat av: Monka

Blööh, jag hatar Scream Queens.. så kassa! :D

2009-10-20 @ 21:25:04
URL: http://monicaborlin.blogg.se/
Postat av: Anonym

"Heeeeres Johnny!!"



händer på lovet btw? ska du bort eller hur ligger det till egentligen? tacksam för svar!



mvh/ din vän F

2009-10-21 @ 20:00:38
URL: http://filippen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0