Dator

Den här dagen har baaara handlat om Palestina/Israel-konflikten. Sen fick vi dock en nize surprize! Trodde aldrig jag skulle säga det här för jag har ju egentligen aldrig velat ha en dator av skolan men YES JAG HAR FÅTT EN DATOR!!! Kände mig lite lite lyckligare ur en rent materiell synvinkel när jag vandrade hem från skolan (klumpen är tung som fan så axeln avled men det är en annan historia). Kunde inte hålla mig och laddade hem både Spotify och MSN innan jag ens lämnade skolan. Nu ska jag och mamma meka lite så att vi får igång Internet på den här hemma också. Tjingtjing! ♥

Ingen att skryta med egentligen men vet ni, nu kan jag göra skolarbeten i sängen! SCORE


Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

det äger att göra skolarbeten i sängen!! fattar inte hur jag orkade med den staionära förut alltså..

2009-10-15 @ 23:19:32
URL: http://emmzangurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0