THIS IS IT

Idag har jag sett en tråkig film (ungefär den åttonde den här terminen) om miljöförstöring. Och två program om rasism. Sen var jag och Hannes på stan, vi skrapade fram 225 spänn på Triss!!!! Tyvärr spelade vi bort alltihop också men det var kul så länge det varade, haha.

Ikväll har jag varit med mamma och sett This Is It, bra bra bra. Helvete vad den mannen kunde röra sig säger jag bara. Skulle vilja se pappa dra några liknande moves på ett dansgolv nån gång, upp till bevis pappsen! Nu ligger jag i sängen med Michael Jackson-låtar, senadrag i vaden och stark premiärglögg (man kanske skulle satsa på att bli packad på glögg ikväll?). Imorgon är jag ledig, ska ägna dagen åt att pyssla med mitt fotoalbum och laga couscous-sallad. Tycker också att det är dags för Afrikatjejorna att pallra sig hem nu. Och justja, idag kom snön. Puss på er


Kommentarer
Postat av: hänk

haha helvete så kul det var med trissen!!

2009-11-05 @ 22:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0