I am so yours for the taking


Hade en mycket trevlig kväll i fredags med Julia. Vi tryckte i oss tre påsar smörpopcorn = en och en halv var... Två tummar upp för det. När Daniel hade dykt upp lite senare drack vi efterrätt i flytande form också, mumma.

Igår var vi på Linns begravning. Vet inte riktigt vad jag ska säga. Det var sorgligt. Jättesorgligt. Och mitt livs första begravning. Det var tungt.

Molly fyllde iallafall äntligen 18 igår. Vi överraskade med hembakad tårta och trevligt sällskap till vår svininfluensasjuka vän. Efter många många många om och men blev det utgång för min del på kvällen trots allt, hade riktigt roligt måste jag säga. Idag är jag glad! Jag tror det tar sig så att säga, wewewe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0