Trästock

Men hörni, förstod väl att folk skulle tro att jag hade min uppkörning idag när jag sa att jag skulle upp kl 06.00. Men där hade ni fel små vänner, tror ni jag är så dum att jag avslöjar mig sådär? Hade en helt vanlig körlektion och inget annat, hiho.

VK presenterade de första artisterna till Trästock idag med bland annat Veronica Maggio = jag är där! Har förövrigt fått nån sorts penga-hybris och tror att jag kommer ha råd med precis allt jag vill när jag börjar jobba nästnästa vecka. Fast fasen 4000 extra i månaden kommer man faktiskt en bra bit på. Strax klassfest, herå

Kommentarer
Postat av: Anonym

ah visstvisst bortförklaring



men duuuu jag såg också, jag hänger på dig till trästcok???

2009-05-09 @ 18:42:57
URL: http://blondinmolly.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0