Pengar rullar in som dom ska

Men tjena hörni, nu har det varit lite brist på uppdatering här och efter lite klagomål här och där kände jag att det var dags igen. Kan meddela att jag sen senast varit upptagen med att plugga livet av mig, firat Lova, varit på Idun i sammanlagt 23 timmar och nu de sista två dagarna har jag varit instängd på Online i tio timmar. Känns rågött att det rullar in pengar nästa vecka från både Triumph och Online, nu ska jag bli en rik quinna förstår ni.

Annars har jag hämtat mitt körkort idag = vuxenpoäng! Sommarvädret har förresten också hittat Umeå, det var sannerligen på tiden. På fredag ska jag shoppa lös, ska bli fantastiskt skönt att bränna lite pengar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0