KLART

Jag älskar mig!!!!!! Jag är KLAR! Jag steg upp 09.00 imorse och kl 10.00 satte jag igång. Har suttit i princip hela dagen fram till nu och skrivit franska och den där äckliga dryga dumma fanfiction-uppgiften, men nu är jag KLAR! Inget mer plugg innan sommarlovet förutom några nationella prov. Funderar på att knäcka en bärs för att jag är så duktig, hahah. Känner mig friare än någonsin!

~ ENB - Audiobook   x CHECK!
~ ENB - Letter to the editor    x CHECK!
~ ENB - NP Writing   x CHECK!
~ ENB - NP Reading + Listening   x CHECK! x CHECK!
~ UF - Årsredovisning   x CHECK!
~ FR4 - Le Petit Prince   x CHECK!
~ FR4 - Ordprov
~ FR4 - Fyra nationella prov   x CHECK!  x CHECK!
~ SVB - Skriv om en gammal berättelse   x CHECK!
~ SVB - Läs Dvärgen    x CHECK!
~ ARL - Intervjua fyra personer    x CHECK! x CHECK! x CHECK! x CHECK!
~ MAC - NP    x CHECK!
~ NKB - Prov genetik   x CHECK!
~ Körkortsteori   x CHECK!

Jämför med 4 maj. Puss för friheten!

Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

BRA JOBBAT LINNIZZ!!!!!!!!!! JAG ÄR STOLT ÖVER DIG

2009-05-27 @ 19:57:56
URL: http://magganocarro.blogg.se/
Postat av: Emma The Queen

BRA JOBBAT LINNIZZ!!!!!!!!!! JAG ÄR STOLT ÖVER DIG

2009-05-27 @ 19:58:15
URL: http://magganocarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0