Kladdkaka

Dagen blev bara bättre! Klickade runt och såg att jag fått mitt första lönebesked, så 868 spänn klirrar in på fredag, NICE. Dessutom hade jag länge klurat på hur jag skulle stilla mitt chokladbegär utan att behöva gå till OK, kikade på Moas blogg och då slog det mig att man kan ju faktiskt baka själv (!) så jag körde in en kladdkaka i ugnen. Tyvärr tror jag den här kvällen visade lite hur jag kommer vara när jag har flyttat hemifrån. Kladdkaka till middag...

Har tänkt en massa ikväll också. Kom fram till att hur konstigt det än är så känner jag mig på något sätt som vinnaren av oss två. Och yeah jag ska se Lars om mindre än en månad!

Kommentarer
Postat av: Julia

Nu ska jag också baka en kladdis! fast den ska tyvärr journalistikpaketet äta upp i morgon..



LINNÉA DU ÄR BÄST OCH LONDON HERE WE COME!

2009-05-28 @ 18:47:43
URL: http://juliiakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0