För jag vet var du jobbar och handlar

Usch, sitter här med en dålig känsla i magen. Kan vara för att jag just lipat som sjutton till slutet på Click, det är tamefasen det finaste som finns (ok jag är lite lättrörd). Kan också vara för att jag just insåg att vi har nationella i franska imorgon. Kan också vara för en annan grej som jag inte orkar ta upp.

Annars en rätt fin dag idag trots att våran lilla te/melonstund inte blev av ikväll. Har varit på promenad med mamma i solen och ordnat med ett sparkonto åt mig själv. Och nu har jag köpt biljett till Peace! Är taggad till tusen, ska vara full som ett svin och sjunga med i alla Lars-låtar.

Kommentarer
Postat av: G.

Hahah var hon inte allas stora skräck? Jag minns att jag drömde att hon åt upp mig en gång, jag blir fortfarande mörkrädd av den mardrömmen!

2009-05-25 @ 08:24:44
URL: http://serenitynoire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0