Paradiset

På nåt sätt älskar jag att vara jetlaggad så här, vaknade sju imorse pigg som en mört och hade tre timmar på mig innan promenaden på Nydala. Man skulle varit naturligt morgonpigg, mycket bättre än kvällspigg.

Iallafall, mina två senaste veckor har varit helt fantastiska. Bara solat, badat, shoppat, snorklat, läst, tänkt och kopplat av. Har nog aldrig behövt något som jag behövde den här resan. På två veckor hinner man tänka en himla massa och jag känner mig lite som en ny Linnéa efter den här resan. Jag har blivit bränd av maneter (jag hatar maneter, blä), jag har levt i mina jeansshorts, jag har åkt vansinnesfärd med lokalbussen från Phuket, jag har blivit löjligt glad över diverse komplimanger, jag har varit hotellpersonalens bästis, jag har skitit totalt i att svara på sms (de få som kom fram, var nåt fel på överföringen) och jag har känt total lycka över att ingen, INGEN jag känner har haft den blekaste aning om vad jag har gjort på dagarna. Jag älskar Thailand. 35 grader, otroliga människor, billiga grejer you name it allt är underbart! Här hemma är allt inte lika underbart men vårsolen är framme iallafall så det kanske är okej ändå.

I'll be back med en bildbomb senare


Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

det äger att du är hemma linnizz, men jag förstår din feeling JAG HATAR ATT KOMMA HEM EFTER EN UTLANDSRESA man liksom önskar att ett mirakel tog en tillbaka så man slapp umeå

2009-03-17 @ 18:57:21
URL: http://emmzangurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0