Heja Arena vi är inte klena!

Tjenixen, jag har haft fullt upp sen jag kom hem från Stockholm! Jobbade i måndags och igår var vi lediga så det blev en heldag på stan och jag fick äntligen shoppa upp en hel del pengar. Idag har vi haft fotbollsturnering med skolan, var väldigt trevligt men kallt. Fotboll är ju inte direkt min grej så jag höll mig i hejaklacken för Arena som tog hem ett silver! Har också sjukanmält mig från Online ikväll, det känns helt underbart att jag skulle ha jobbat nu men istället sitter jag här. Ahh. Är såhääär nära på att klicka hem ett par skor som jag inte alls behöver just nu, det är farligt med VISA-kort ska jag meddela er.


Slänger med en bild på mig och världens bästa Bea!

Kommentarer
Postat av: G.

MEEEN vilka tog hem hejarklacksguldet vavava??? :P Hahah okej jag var inte ens där så jag har ingen rätt att vara skadeglad :P Du är snygg btw!

2009-06-03 @ 18:55:32
URL: http://serenitynoire.blogg.se/
Postat av: Filippa

vad köpte du på stan igår? :)

2009-06-03 @ 20:44:00
URL: http://filippen.blogg.se/
Postat av: Mr.Fashion

Snygga klasskompisar man har då!! Bra där med sjukanmälning, kör på den också....

2009-06-04 @ 22:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0