Aj min fot

Lördagen resulterade i en blödning i foten, ett misstag, två borttappade favoritörhängen, ett borttappat minne och en borttappad sko. Men man lever bara en gång och kul hade jag iallafall! Hoppas på att foten snabbläker nu så att den mår fint om en vecka när det bär av till Peace&Love (tips - googla aldrig era åkommor för då tror man bara att man är döende)

Sen undrar jag också var sommarvärmen tog vägen? Kikade dock på msnväder nyss och det ser ut att bli finfint i Borlänge, great!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå misstag, vad menar du då????

2009-06-17 @ 23:29:58
URL: http://magganocarro.blogg.se/
Postat av: HÄÄNK

Själv står man i vanlig ordning sig slätt i kampen om de värsta fylleslaget när linnéa sätter igång!! (trist med foten,krya på dig!)

2009-06-18 @ 19:23:37
Postat av: s

jag har hittat dom där örhängerna

2009-07-04 @ 18:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0