Värsta Språket

Igår var jag och Johan på förhandsvisningen av Pride & Glory. Den var bättre än väntat men pangpang, blodbad och korrumperade poliser är nog inte riktigt min grej.

Just nu sitter jag och fryser med en tjocktröja och mysiga låtar och gör allt för att inte klicka upp Word och börja skriva på mitt arl-arbete. Annars idag har vi börjat spela in vår version av Värsta Språket, blev en hel del missar och mycket skratt men den kommer bli alldeles prima tror jag. Förresten är skolan så mysig varje gång ett nytt nummer av Mindyard kommer för då sitter helt plötsligt alla med ett exemplar i handen och läser.
 
(jag var GANSKA lik Fredrik idag.... minus skägget. Och håret)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0