Together we can make it through

Today höll jag på att skriva för jag och Emma sitter och skriver på engelska till varandra på msn av någon anledning. Idag har jag iallafall varit på min första teorilektion, var inte ett dugg långtråkigt som jag hade förväntat mig utan faktiskt riktigt kul. Det är ju saker man måste veta så det var väl därför. Känns skönt att ha kommit igång också, det känns inte lika långt bort nu! Tut tut snart ser ni mig på Umeås gator (i bil alltså inget annat)

Förövrigt; VG PÅ MATTEPROVET tack gud. Imorgon gympa, engelska och paketinfo till nästa år, det behövs!

Inget annat kul att lägga in så snodde denna bild av Cissi som äntligen styrt upp med midsommarbilderna som vi tjatat efter. Fina finare finaste

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0