Tusen nålar

Igår var familjen och åt middag hos Lotta och åh vad jag började längta efter en alldeles egen lägenhet! Jag ska inreda som jag vill och bjuda mina föräldrar på trerättersmiddagar och så ska jag bara må bra i MITT hem. Mitt mitt mitt. Är superavis på Erika som just har flyttat, jag vill också!

Annars har jag hängt med vänner och igår gick jag ut i mina tunna Primarkstrumpbyxor och trotsade minus 14-kylan. Kändes lite som att nån gjorde tusen nålar på benen för varje steg jag tog men annars ingen fara! Ikväll ska jag till min mamma och sen är det Guitar Hero och annat skoj hos Elin & Emma med alla mina älsklingar.
Feelgood-känsla: rask promenad i sju minuter klockan halv tre på natten i minus 14 grader, sen krypa rätt ner i sängen bredvid en jättejättevarm pojkvän. 10 av 10 feelgood-poäng

Jag behöver lite sommaaaar

Kommentarer
Postat av: G.

Det låter helt wonderful med en egen lägenhet måste jag få säga :D Jag kommer dock ringa folk stup i kvarten som kan hålla mig sällskap, jag blir lätt sällskapssjuk ibland :P



För övrigt drömde jag om dig inatt. Eller snarare du var med i min dröm. Vi hade franskalektion där vi skulle baka och du hade gjort sockerkaka i form av croissanter, de var jättegoda men det såg förjädra konstigt ut :P Christina satt och typ skällde på mig eller nånting för mina kakor, hon svor och allting. Det var lite hemskt måste jag erkänna! o_O

2009-01-05 @ 10:56:05
URL: http://serenitynoire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0