Körkortsteori


Kommer nog älska tisdagar den här terminen. Slutar 12.10 och har ett helt dygn till min nästa lektion, wiho. Efter skolan idag följde jag med Erika och spanade på hennes nya lägenhet, den var superfin och jag är jätteavis... Efter det traskade jag till min körskola. Tanken var att bara kolla upp lite vad som vore smartast att köpa men det slutade med att jag gick ut därifrån nästan en timme senare med en trave teoriböcker och ett inbetalningskort och dessutom hade lovat att komma på teorikursen imorgon och fem onsdagar framöver. Känner mig ägd. Så jaha, imorgon drar jag tydligen igång med körkortsteorin.


Kommentarer
Postat av: Monka

Oh, så skönt att det där är över för mig! ;D

2009-01-13 @ 18:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0