Kärlek.

I söndags var jag med några av världens bästa människor på teg och lirade Guitar Hero och Buzz hela natten. Vid fem kom vi i säng efter mycket prat, en historia om Pappa Louise och Vargen kommer-leken. Måndag och tisdag har jag tillbringat massa tid med min mamma och tre bra filmer, och igår kväll kom Johan hit och myste ännu mer. Kärlek är fint.
Från och med nu ska jag ta tag i mitt liv. I veckan ska jag söka jobb och så ska jag bli duktigare på att dricka mycket vatten. Jag ska se till att övningsköra massor så jag lyckas ta mitt körkort innan min deadline och jag ska vara snäll och spontant göra saker för att göra vänner/pojkvän/föräldrar glada. Ska alltså kort och gott bli en bättre människa 2009 och snälla snälla snälla ge mig ett minst lika bra år som förra året. Skola på måndag, jag saknar mina klassvänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0