Snölekar goes mördarfys

Sitter här och mår allmänt dåligt. Idag har vi badat på gympan igen (undervattenshockey var väldigt roligt) vilket alltid leder till att alla är trötta och less, men det var inte slut där inte! Vi hade nämligen världens eftermiddagspass med "snölekar" = galet fystest i meterdjup snö. Jag kände mig nästan full när jag sprang, för ramlade man en gång gick det inte att fortsätta springa stabilt. Med andra ord,  jag föll pladask ner på mage varannan meter. Nu sitter jag här och fryser och mår illa och det börjar kännas som att det inte var en så bra idé att rulla runt i snön i bara tjocktröja. Kan ju inte bli sjuk nu. Befinner mig dock på varmare plats om cirka 63 timmar.

Kommentarer
Postat av: Sabina Delanie

Nice blog, many hugs Delanie

2009-03-03 @ 14:22:10
URL: http://sabinadurebrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0