Can you feel it?

Min första tanke när klockan ringde imorse var "men helvete"
Min andra var "snooze"
Min tredje var "eller vänta nu jag ska boningsdona idag!"
Min fjärde var "IIIIH THAILAND OM EN VECKA!!!!!!!"

Efter de här fyra tankarna var jag plötsligt pigg och hoppade in i duschen, ut ur duschen, förbi Julia, in i bussen, ut ur bussen, in i Beas hus, ut ur Beas hus, in i mammas lägenhet, ut ur mammas lägenhet och hem igen. Allt som allt tog det åtta timmar. Vi har städat och filmat hela dagen. Julia och jag har också blivit ägda av Bea (aldrig hänt förr, det erkände hon själv). Nu är det no more BDUF på en månad - tack gud jag är lite less på att städa.

Hänger på Teg ikväll med världens coolaste tvillingar. Och eh om en vecka är jag in heaven (bokstavligen för då sitter jag på ett flyg wiho)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0