Det är inte så lätt


Herregud jag har hittat världens finaste låt. Hur har jag kunnat missa den?!? Jag ryser och höll på att börja gråta första gången jag hörde den. MIN LÅT. My precious. Jag är besatt. Ska lyssna på den hela kvällen, hela våren, hela livet. Den är fantastisk.

Imorgon kl 10 hittar ni mig (och alla andra?) vid Flotts konkursutförsäljning. Planen är att fynda jeans som jag ändå hade tänkt köpa. Idag har vi fixat snygga fakturor till våra kunder på UF. Jag har också druckit outblandad saft (rekommenderas inte). Hehe och jag har redan börjat fundera på vad jag ska ha med mig till Thailandia.

Kommentarer
Postat av: Filippa

bilden längst till vänster är från haga nån gång, på slöjden eller nåt? bilden näst längst till höger är från holmsund tror jag. Har jag rätt??



Fyndade du dina byxor då? :)

2009-02-10 @ 17:11:05
URL: http://filippen.blogg.se/
Postat av: Emma The Queen

linnizz vilken låt?? :)

åh jag börjar tio imorrn!! sussi sa till mig i helgen att dom skulle ha utförsäljning och jag blev asglad men vafan varför klockan tio?? ÅÅHHHH

2009-02-10 @ 18:15:43
URL: http://emmzangurl.blogg.se/
Postat av: molly

lol varför skriva sådär och inte säga vilken låt det är? tönt

2009-02-10 @ 22:46:11
Postat av: Anonym

första bilden: kanske syslöjden haha

andra bilden: maxi

tredje bilden: vahettere... parken mellan svingen och östermalmslivs iaf

fjärde bilden: hagaparken eller vare heter

2009-02-10 @ 22:47:59
Postat av: Anonym

/molly

2009-02-10 @ 22:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0