Att önska sig

Med två månader kvar har det dykt upp en relevant fråga. Vad borde man egentligen önska sig i artonårspresent? 18 och myndig liksom. Det blir man bara en gång. Känns som att man borde önska sig något vrålläckert och oförglömligt, inte nödvändigtvis dyrt. Skulle också kunna vara en alldeles gratis upplevelse eller något. Tyvärr har jag ingen som helst aning om vad en så läcker present skulle kunna vara. Förslag?

Idag: dryg dag, trevligt fika med Viktor. Ikväll: vunnit 125 spänn på trisslotter, yeaa. Och snälla kan nån skruva upp tempen en sådär 15 grader i Umeå? Tack.

Har också lovat mig själv att ha det här färdigt till min födelsedag. Borde med andra ord sätta igång ordentligt. Har 85 bilder kvar att sätta in... Så det ska jag nog göra nu.

Kommentarer
Postat av: C

Åh nej! Annr jag bilden från Carina där underst där alla ser halvt mongisar ut?

2009-02-16 @ 21:32:14
Postat av: Caisa

Just, jag måste också klistra in resten av mina bilder i albumet :P

2009-02-18 @ 14:05:32
URL: http://caisaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0