And the kiss is a wellknown art

ÄNTLIGEN HELG!!! Det här är den första av fyra veckor som jag inte bara glidit igenom utan att tänka så mycket (vet inte än om det är bra eller dåligt) så den har gått fruktansvärt långsamt. Fick redovisningen om CP-skador bortgjord idag iallafall, s-k-ö-n-t att slippa tänka mer på det.

Sitter här med världens chips-cravings just nu. Jag och Nina ska hyra skräckis (Saw 5?) ikväll och jag MÅSTE ha chirre. Och jag måste köpa mjölk. Imorgon ska jag upp alldeles för tidigt för att boningsdona lite! Puss på er

Dagens blä: missar Last Man Standing på skolan, synd att jag är vråltaggad. Fast okej, Thailand duger ju det med!


Kommentarer
Postat av: Filippa

jag har fortfarande inte förstått vad tävlingen Last Man Standing gick ut på? Det förvirrar mig! Ha en trevlig helg iaf :)

2009-02-21 @ 14:45:32
URL: http://filippen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0