Sunny sunday

De här två senaste söndagarna har varit jättemysiga. Jag och mamma har ätit megafrukost och kollat på reprisen av Let's Dance. Idag plockade pappa upp mig efter det så att jag fick visa upp mina bilkörningstalanger. Idag har jag kört från Öst på stan till flygplatsen, till Mariehem, runt några varv och så hem till Haga. Nemas problemas! Känns som jag har gått från noll till hundra sen jag började på körskolan, wiho synd att min lektion imorgon blev inställd.

Just nu sitter jag bara och försöker komma med ursäkter för att inte sätta igång med några franskauppgifter. Det är världens minsta grej men för mig känns det som världens största. Har tappat all motivation. Så istället har jag lagt in alla bilder från min mobil till datorn, råkat hitta lite gamla bilder från i höstas och gråtit en skvätt. Men nu ska jag ta tag i det. Kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0