Smärta

Wehey ganska nyss hemkommen från dansen där vi hade akrobatik, fett kul men PAIN. Har adrig förr fått ett blåmärke på direkten tror jag. Taggar träningsvärken imorgon!

Haha Flotts utförsäljning imorse... Jag började skratta när jag kom dit för att det var så sjukt, har aldrig sett så många umebor samlade på ett så litet ställe tror jag. Fick tag i jeansen iallafall (om än en storlek för stora men va fasen) så jag är nöjd. Annars idag har jag haft huvudvärk och varit irriterad, samt haft min sista teorilektion. Vi fick chokladbollar, chokladrån och gelehjärtan och såg en film där alla dog för att tåget kom.

Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

du, filmen lät riktigt intressant.. var det en snuff? hihi

2009-02-11 @ 22:58:03
URL: http://emmzangurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0