Nio långa långa dagar

Det har gått nio dagar som känns som hundra tusen år och det gör fortfarande lika ont. Igår bröt jag ihop så jag gick och la mig kvart i nio och sov i elva timmar. Igår skrev jag ett äckligt ärligt inlägg här men jag orkade inte ens publicera det. Känner mig dryg och jobbig och vill bara ligga i sängen hela dagarna. Förlåt. Jag vet inte vad jag ska göra. Jag är så jävla ledsen och jag tänker som sagt inte låtsas att jag inte är det.

Positivt: köra bil går bättre och bättre, Thailand om 25 dagar

Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

men åh linnizz, gumman! längtar tills på fredag i alla fall då vi alla ska ses :D :D :) puss på dig

2009-02-03 @ 18:20:19
URL: http://emmzangurl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Härligt med fokus på det bra!

2009-02-04 @ 10:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0