Helg

Helgens plus
+ tacos, gråt och skratt med världens bästa vänner
+ paj och melodifestivalen med Nina
+ Strömpilen

Helgens minus
- huvudvärk hela fredagkvällen
- förfrusit öronen också i fredags kväll (NI FATTAR INTE HUR ONT DET GÖR)

Japp jag har alltså mest troligt förfrusit mina öron. Trodde smärtan skulle gå över till lördag när jag gick och la mig men nope. Om man rör vid dem känns det lite som när man tar på ett område som man har bränt i solen. Vet inte hur jag ska lösa det. Måste ringa Elisabet som är hudläkare. Men jag är glad ändå för om tre veckor är jag i Thailand. Tjing
PS. trodde att jag skulle vara ledsen idag för det är den 8e men jag är inte ledsen

Kommentarer
Postat av: Filippa

ajaj hoppas öronen förfrisknar! denna oändliga kyla, jobbig är den. Mys i fredags, riktigt trevligt :)

2009-02-08 @ 20:18:44
URL: http://filippen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0