Alla hjärtans dag.

Du springer aldrig ifatt när jag väl är där.
Jag vill inte tänka framåt men är livrädd att fastna här.
Nu kan det vara för sent att säga som det är.
Vi testar nya vägar som aldrig tycks ta slut.
Vi har försökt att fånga den andra men aldrig nått ut.
Jag vill ha en sista chans så jag säger det rakt ut;
Jag vill ha dig nu som jag hade dig förut

Trodde för 20 dagar sen att den här dagen skulle spotta mig i ansiktet. För fyra dagar sen trodde jag att det var rätt lugnt ändå. Jag hade fel. Tu me manques. Tout le temps.

Kommentarer
Postat av: Vickie

Det går nog bra, annars kan adda mig på Viktoria[email protected] så kan du få dom i bättre kvalla :)

2009-02-15 @ 17:07:11
URL: http://vickier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0