Såhär i juletider

Ja, det närmar sig ju Jesu födelse och i och med det tänkte jag bara meddela att ni gärna får knacka på min dörr med något av det här i ett litet tjusigt paket den 24 december.

Ringar, ringar, ringar!
Det kan inte bli för många. Gärna i silver, tack. Kan ha allt ifrån storlek 16 till 18. Det kan nästan inte bli fel.
 
Fredrik Lindström
är typ min idol och han hälsar på här i Umeå den tredje mars (knacka för guds skull inte på min dörr med Fredrik Lindström i egen hög person vid din sida, då blir jag rädd). Det här är dock en osäker present eftersom jag inte är säker på att jag faktiskt vill se honom när han är här, hm.

Björg
Vet inte hur länge jag velat ha ett björg-smycke nu. Tyvärr är de dyra som stryk (kaninringen där uppe är förresten också björg, gillar't)

Geisha
Ge mig Geisha och du är min vän. Mer behöver inte sägas.


London
Om du vill ge mig en weekend i min favoritstad älskar jag dig förevigt. Tacktack.

Nej, om man kanske skulle ta och börja tänka på vad man ska ge till andra istället?
9 december. Antal inköpta julklappar: 0...


Kommentarer
Postat av: /Filippa

åh fredrik lindström tha man! om du drar dit hakar jag fan



ps gillar kaninringen skarpt ds

2009-12-10 @ 19:14:15
URL: http://filippen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0