Nu är glada julen slut

Hej allihopa! Har varit dåligt med updates här men har helt enkelt haft bättre saker för mig. Julen var fantastiskt bra i år, hann ju fira med både mamma och pappa så tummarna upp för det. Har ätit mat i stora lass och måste ha varit oerhört snäll i år för jag fick faktiskt världens bästa julklappar. Har nästan förätit mig på Lottas hembakta Mozartkulor och har hunnit fynda bland annat två klänningar och en ren på mellandagsrean.

Det senaste dygnet har det förresten kommit mer snö än jag sett i hela mitt liv, bilar är helt översnöade och jag fick vada med snö upp till knäna en bit när jag skulle in till stan idag. Sjukt! Idag har jag varit med min fina Julia och planerat vår fina nyårsafton, jag längtar redan efter maten! Kvällen har jag ägnat åt att storrensa min garderob medan jag lyssnat på Absolute Molly. Jädrar vad mycket skit jag hade. Imorgon borde jag göra något nyttigt men det känns inte aktuellt, blir nog som alla andra dagar det här lovet = slappa. Och det känns a-w-e-s-o-m-e.

Några favoriter under granen. Kokosbodybutter, bjørg-halsband, LW-boxen, en rosa knokk, presentkort och Absolute Molly!


Kommentarer
Postat av: Sebbe

vad är ditt nyårslöfte? =)

kramar!

2009-12-28 @ 19:07:41
URL: http://lookstylish.blogg.se/
Postat av: mollsan

absolute molly, det gillas ;-)

2009-12-28 @ 20:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0